Pharmasofia





ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Πριν από 29 χρόνια ένα καινούριο φαρμακείο ανοίγει στο Άλσος Παγκρατίου. Ο φόβος μεγάλος, το πάθος όμως για το επάγγελμα του φαρμακοποιού ακόμα μεγαλύτερο. Έτσι δειλά δειλά κάνω τα πρώτα μου βήματα, μόνη μου, με συμπορευτή την αγάπη μου για το επάγγελμά μου, τον κόσμο που με εμπιστεύεται και τις γνώσεις μου οι οποίες μέχρι τότε ήταν μόνο θεωρητικές.

Πριν δέκα χρόνια το φαρμακείο αλλάζει ριζικά. Έτσι ένας μεγάλος χώρος μπροστά φιλοξενεί τα καλλυντικά που χρόνο με το χρόνο πληθαίνουν, τα ορθοπεδικά, τα συμπληρώματα διατροφής και τα παιδικά είδη. Όμως σε αυτή τη στροφή της καριέρας μου δεν ήμουν μόνη, είχα την τεράστια βοήθεια μιας εξαίρετης συνεργάτιδος - αισθητικού και βοηθού φαρμακοποιού - με σπουδές στην Ελλάδα και το εξωτερικό η οποία μέχρι και σήμερα αγωνίζεται μαζί μου. Πριν δυο χρόνια μπαίνει στο χώρο μας και το νέο αίμα (η κόρη μου), δική της και η ιδέα για το ηλεκτρονικό φαρμακείο.

Ευελπιστούμε και σε αυτό το χώρο να παρέχουμε τις γνώσεις μας, την άμεση εξυπηρέτησή σας και μια τεράστια γκάμα προϊόντων στις καλύτερες δυνατές τιμές, με την ίδια αγάπη και αφοσίωση όπως τότε πριν 29 χρόνια.

Θα είμαστε δίπλα σας σε ό,τι μας χρειαστείτε.