ΑΒ Βασιλόπουλος





ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι εταιρία λιανικής τροφίμων με σχεδόν 80 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά με προσήλωση στην ποιότητα, στην ποικιλία προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές και την άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Από την ίδρυσή της το 1939 έως και σήμερα που αποτελεί μέλος της διεθνούς οικογένειας Ahold Delhaize, η ΑΒ βρίσκεται σε συνεχή τροχιά υγιούς ανάπτυξης λειτουργώντας περισσότερα από 350 καταστήματα σε όλη τη χώρα, απασχολώντας συνολικά 13.812 εργαζομένους (Σεπτέμβριος 2016), ενώ διατηρεί την ελληνική της ταυτότητα στηρίζοντας τους ανθρώπους της και την εγχώρια αγορά.

Με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών, των συνεργατών και των κοινωνιών που δραστηριοποιείται, η εταιρεία σχεδιάζει πρωτοβουλίες, με γνώμονα την Εταιρική Υπευθυνότητα, η οποία αγκαλιάζει όλες τις δράσεις της, όπως αποτυπώνονται μέσα από τους τρείς πυλώνες, «Άνθρωπος», «Προϊόντα»,και «Περιβάλλον». Στο πλαίσιο αυτό η ΑΒ αναλαμβάνει συστηματικές δράσεις για τους ανθρώπους της και τις τοπικές κοινωνίες («52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα» Πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων κτλ). Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2015, η ΑΒ διέθεσε συνολικά το ποσό των 1.4 εκ. € βοηθώντας χιλιάδες ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο προβλήματα σίτισης όσο και απρόσμενες δυσκολίες.

Περιγραφή της ενέργειας:

Ο στόχος της καμπάνιας είναι τα web accounts που γίνονται με εγγραφή στο site της AB.

Τα πλεονεκτήματα της εγγραφής είναι:

1) να βλέπεις οnline τις αποδείξεις σου στα ΑΒ (άρα έχεις έλεγχο των αγορών σου) και

2) να μαθαίνεις πόσους πόντους χρειάζεσαι μέχρι την επόμενη 6€ επιταγή έκπτωσης (άρα ουσιαστικά κερδίζει κανείς ευκολότερα και γρηγορότερα 6€ επιταγές έκπτωσης)

3) ειδικά για την περιοχή της Αττικής, η σύνδεση έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα. Με τη δημιουργία web account, όσοι είναι κάτοικοι Αττικής έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν online από το ΑΒ Click2Shop, το online κατάστημα της ΑΒ.